Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. - Mai multe detalii - Am inteles

Termeni si conditii generale


1. Introducere

Bine ati venit pe www.beanzcafe.ro !

Acest site este intretinut si administrat de Strauss Romania SRL (in continuare „Strauss” sau „Societatea” sau „Noi”), persoana juridica infiintata in Romania,cu sediul social in Bucuresti, Strada Nicolae Teclu nr. 51, sector 3, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/14081/1994, cod de inregistrare fiscala RO 5990561. Societatea poate fi contactata la numarul de telefon +40748800300

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea de catre dumneavoastra a acestor Termeni si conditii generale. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a acestor termeni care reglementeaza activitatea de navigare pe site si relatia Societatii cu dumneavoastra daca veti plasa o comanda cuprinzand orice produse si/sau servicii conexe prin intermediul site-ului. Astfel, inainte de a utiliza sub orice forma site-ul, precum prin efectuarea unei comenzi, va rugam sa cititi cu atentie acesti Termeni si conditii generale si sa confirmati ca sunteti de acord cu acestia prin bifarea casutei corespunzatoare in momentul plasarii comenzii.

Utilizarea site-ului se poate face numai de persoanele cu varsta minima de 18 ani.

 

2. Copyright/ Drepturi de proprietate intelectuala

Intregul continut al acestui site - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe, nume, logo-uri, marci comerciale si alte materiale, atat in integralitatea lor, cat si elementele acestora - este proprietatea Strauss si/sau a furnizorilor sai si este protejat de prevederile specifice privind protectia drepturilor de proprietate intelectuala. Prin utilizarea acestui site, sunteti de acord sa respectati toate notificarile sau restrictiile suplimentare privind drepturile asupra continutului accesat pe site.

Folosirea fara acordul prealabil oferit in scris de Strauss a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Platforma/site-ul www.beanzcafe.ro este gazduit de serverele unei terte societati, in calitate de furnizor. Strauss nu va putea fi tinuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site , acestea incluzand modificari ale site-ului, setari sau actualizari indiferent de motivele aparitiei lor (cu exceptia faptului ca va putea fi atrasa raspunderea Strauss pentru faptele cauzate cu intentie sau din culpa grava). Societatea va lua toate masurile necesare pentru a minimiza riscul de aparitie a acestora, conclucrand indeaproape cu furnizorii sai.

Strauss nu va putea fi tinuta raspunzatoare pentru erorile aparute din cauza folosirii anumitor browsere incompatibile pentru utilizarea www.beanzcafe.ro.

Strauss isi rezerva dreptul de a modifica atat continutul, cat si structura site-ului in orice moment si fara a fi nevoie de preaviz.

 

3. Crearea unui cont

Orice utilizator al site-ului isi poate crea un cont in mod gratuit.

Pentru crearea contului de utilizator, Strauss pune la dispozitie urmatoarele posibilitati:

1)      Inregistrarea prin completarea formularului de pe site

Pentru aceasta, trebuie sa mergi la sectiunea relevanta din site pentru inregistrare, apoi sa ne trimiti numele, prenumele, adresa de e-mail si sa creezi o parola pentru a fi utilizata pentru accesarea contului impreuna cu adresa de e-mail.

2)      Inregistrarea prin intermediul contului tau de Facebook

Strauss iti va solicita acordul pentru autentificare prin utilizarea paginii facebook.com, unde vei putea sa selectezi informatiile pe care Strauss poate sa le preia din contul tău de Facebook pentru a permite utilizarea.

In cadrul acestui cont pot fi pastrate mai multe informatii despre activitatea ta pe acest site, precum o evidenta a tuturor comenzilor plasate, o lista a produselor favorite care poate fi publica sau privata, in functie de optiunea ta. Lista ta de produse favorite va fi facuta publica numai in masura in care tu vei selecta aceasta optiune. Numai persoanele care au un cont creat pot publica evaluari ale produselor existente pe website.

Prin utilizarea contului la plasarea unei comenzi vei finaliza mult mai repede o comanda intrucat informatiile necesare pot fi preluate din datele existente in cont, in masura in care le-ai completat. Totodata poti salva adrese alternative, pentru livrari la alte adrese.

In calitate de membru al comunitatii persoanelor care isi creeaza un cont pe site poti beneficia de diverse avantaje, precum posibilitatea de a participa la Programul BoBZ. Prin diverse activitati, precum publicarea primului review al unui produs de pe site, inregistrarea la newsletter, invitarea altor prieteni sa isi creeze cont si sa comande un espressor, cumpararea unui abonament la cafea poti castiga recompense in puncte bobZ (moneda de schimb) care pot fi utilizate pentru a achizitionare de produse si servicii de pe site. Mai multe informatii pot fi accesate aici.

Te rugam sa ai in vedere ca esti responsabil de pastrarea confidentialitatii contului si a parolei si de restrictionarea accesului la dispozitivul tau.

Utilizatorul este de acord si garanteaza ca tot continutul pe care il transmite este adevarat si corect, asumanadu-si intru-totul responsabilitatea pentru acestea.

 

4. Evaluarile si aprecierile (Reviews) utilizatorilor site-ului

Termenii si conditiile descrise in continuare reglementeaza folosirea posibilitatii puse la dispozitie de catre Strauss utilizatorilor site-ului care si-au creat cont de a evalua si aprecia produsele oferit de Societate.

Fiecare utilizator poate citi evaluarile formulate de alti utilizatori. Ratingurile si evaluarile indicate pentru fiecare produs reflecta ratingurile medii si evaluarile oferite de utilizatori sub responsabilitatea lor personala. Respectivele evaluari nu vor fi in niciun caz obligatorii contractual pentru Societate. Stelele afisate langa fiecare produs reflecta evaluarile medii atribuite in orice moment, și, prin urmare, pot varia de la o zi la alta.

 

4.1. Conditii generale

Prin postarea unei evaluari pe website utilizatorul confirma si accepta ca:

  • evaluarea este supusa Termenilor si Conditiilor generale;
  • utilizatorul este autorul evaluarii, nu isi ascunde sau asuma identitatea unei alte persoane si nu foloseste date false sau alte mijloace prin care sa ascunda originea evaluarii;
  • evaluarea reprezinta opinia originala, bazata pe propria experienta a utilizatorului a utilizarii produselor Strauss, precum si faptul ca evaluarea nu incalca drepturi de autor ale tertilor, alte marci inregistrate, licente sau alte drepturi ale companiilor sau persoanelor, inclusiv al dreptului individual la viata privata; de asemenea, evaluarea va avea drept unic scop transmiterea parerii utilizatorului asupra produselor Strauss, iar utilizatorul nu va utiliza acest mod de comunicare pentru a transmite alt tip de mesaje ori pentru a promova produsele / serviciile sale sau ale unor terti;
  • continutul postat este sincer, la obiect si nu este derutant;
  • limbajul folosit este adecvat, fara termeni sau exprimari care ar putea fi ofensatoare sau care ar putea afecta un alt utilizator, Strauss sau alte persoane.

Utilizatorul confirma si garanteaza ca nu va furniza in review-urile trimise niciun fel de conținut:

  • care il identifica fata de alti utilizatori (asadar, nu va folosi adresa, adresa de e-mail, numarul de telefon sau alte date personale). De asemenea, este de acord si garanteaza ca, prin trimiterea evaluarii nu va solicita date personale de la alti utilizatori care acceseaza site-ul;
  • care include orice informatie care face trimitere la alte site-uri web, adrese URL, adrese de e-mail, informatii de contact sau numere de telefon.

Societatea isi rezerva dreptul de a limita sau suspenda accesul oricarui utilizator care incalca termenii acestei sectiuni si sa refuze sa posteze, sa schimbe, sa editeze sau sa stearga orice comentariu pe care Societatea le va considera a incalca acesti termeni, la discretia acesteia. In plus, Societatea isi rezerva dreptul de a nu publica continut duplicat, evaluari goale; orice continut neinteligibil (cum ar fi continutul care contine caractere aleatorii sau siruri de cuvinte fara semnificatie); orice comentariu care contine un limbaj licentios sau care ar putea afecta un alt consumator sau utilizator (inclusiv companie).

Inainte de a fi postat, orice evaluari si comentarii scrise vor fi revizuite pentru a va asigura ca respecta acesti Termeni si conditii.

4.2. Date personale

Inainte de a trimite o evaluare sau apreciere sau pentru a furniza date personale in acest sens, va incurajam sa consultati Politica privind Protectia Datelor cu Caracter Personal/Nota de Informare pentru Utilizatorii Site-ului care poate fi accesata aici. [A se  insera un link activ catre aceasta.]

4.3. Proprietate intelectuala

Pentru orice evaluare sau apreciere publicata, incepand cu momentul trimiterii, utilizatorul acorda Societatii o licenta gratuita, irevocabila, neexclusiva in intreaga lume si pentru perioada legala de protectie a drepturilor de proprietate intelectuala, asa cum sunt definite acestea (inclusiv orice regulamente suplimentare sau modificari ulterioare) sa utilizeze, sa copieze, sa modifice, sa adapteze, sa editeze, sa distribuie, sa traduca, sa creeze opere derivate, sa integreze continutul in alte lucrari, sa distribuie, sa publice si sa exploateze alte astfel de continuturi si/ sau sa incorporeze acest continut in orice forma, mediu sau tehnologie, in întregime sau partial. Prin aceasta, utilizatorul este de acord ca Societatea isi rezerva dreptul de a traduce sau publica rezultatul pe site. Orice astfel de publicatie poate include numele folosit pentru a posta recenzia.

5. Efectuarea unei comenzi

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului de catre un utilizator, impreuna cu Termenii si conditiile generale in vigoare la momentul plasarii comenzii, reprezinta intreaga intelegere contractuala dintre parti, in temeiul careia partile isi vor executa obligatiile (Strauss va furniza bunurile, iar utilizatorul va achita pretul). In cazul consumatorilor (consumator reprezentand orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale), contractul incheiat astfel cum se mentioneaza mai sus intruneste conditiile prevazute de legislatia specifica aplicabila contractelor la distanta incheiate intre profesionisti si consumatori.

Produsele oferite spre vanzare prin intermediul site-ului vor fi cele afisate la data la care un cumparator navigheaza pe site.

Pentru a efectua o comanda, clientul poate selecta dintre produsele disponibile la data la care navigheaza pe site care vor fi adaugate in cosul de cumparaturi printr-o singura apasare a butonului „Adauga in Cos”.

Pe toata durata selectarii produselor, continutul cosului de produse poate fi vizualizat. Pana la plasarea finala a comenzii, clientul poate reveni asupra cosului pentru a suplimenta, modifica sau anula comanda.

Pentru plasarea comenzii va fi necesara completarea unui formular care va contine informatiile necesare privind cumparatorul, in ipoteza in care clientul nu a furnizat deja aceste informatii in contul creat. Clientul se obliga sa completeze formularul cu buna-credinta, oferind informatii exacte si corecte.

Achizitionarea produselor se poate face in conditiile acceptarii de catre client a Termenilor si conditiilor generale, aceasta acceptare urmand a fi confirmata prin bifarea de catre client a casutei corespunzatoare inainte de finalizarea comenzii. Ulterior acceptarii acestora, se va deschide o pagina web dedicata efectuarii platii de catre client.

Clientul are posibilitatea de a alege una dintre cele doua modalitati de plata a comenzii: plata la livrare ori plata cu card bancar.

Ulterior finalizarii comenzii si validarii metodei de plata, in conformitate cu acesti termeni, un e-mail de confirmare a comenzii va fi trimis de catre Strauss la adresa de e-mail furnizata de catre client, incluzand, printre altele, numarul de referinta al comenzii.

Dreptul de proprietate asupra produselor comandate se transfera de la Strauss la client in momentul incasarii integrale de catre Strauss a tuturor costurilor generate de plasarea comenzii, inclusiv pretul produselor, costul de expediere.

In cazul indisponibilitatii unui produs in stocul Strauss, din cauza lipsei lui in oferta curenta a importatorului/producatorului, Strauss isi asuma obligatia de a informa consumatorul despre lipsa acestuia in termen de 5 zile, iar in cazul in care plata s-a efectuat in avans sa ramburseze suma incasata in maximum 14 zile calendaristice, precum si dreptul de a propune consumatorului un produs similar. Valoarea maxima a obligatiilor Strauss fata de orice consumator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Strauss de la acest consumator. Dupa expediere, utilizatorul poate restitui produsul si solicita rambursarea sumelor platite in conformitate cu legislatia in vigoare.

 

6. Pretul produselor

Preturile afisate sunt in LEI/RON, cuprinzand toate taxele si eventualele reduceri de pret aplicabile la data efectuarii comenzii. Orice modificare a cotelor taxelor aplicabile se va reflecta in mod corespunzator in pretul produsului.

Pretul final platit de client este acela afisat in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii, acestuia adaugandu-i-se costul de livrare pentru comenzile mai mici de o anumita valoare, conform celor afisate pe site. Strauss nu percepe nicio taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului.

Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la adresa de email support@beanzcafe.ro pentru a solicita informatii cu privire la aceasta.

 

7. Modalitati de plata

Modalitatile de plata acceptate de magazinul nostru sunt urmatoarele:

1.    card bancar – prin furnizorul de servicii de plata, de exemplu PayU S.A.

In ipoteza in care clientul opteaza pentru plata prin card bancar, clientul va fi redirectionat automat la serverul securizat 3D Secure al furnizorului de servicii de plata. Acesta este menit sa protejeze cat mai eficient datele referitoare la metodele de plata si sa se asigure ca detaliile bancare ale clientului sunt protejate impotriva oricaror dezvaluiri nelegale, inclusiv catre Strauss. Astfel, Strauss nu isi asuma nicio raspundere in legatura cu metoda de plata utilizata, asupra careia intreaga raspundere juridica, tehnica si operationala revine furnizorului de servicii de plata.  Folosirea acestui sistem permite cresterea securitatii tranzactiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plata online. In caz de pierdere sau furt, cardul inregistrat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terte persoane pentru cumparaturi online.

2.    ramburs – prin societatea care asigura serviciile de curierat 

 

8. Termenul de livrare

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate prin intermediul site-ului nostru pe teritoriul Romaniei se incadreaza intre 24 ore si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii comenzii pe site. In circumstante speciale, Strauss isi rezerva dreptul de a mari intr-un mod justificat timpul de livrare catre consumator pana la maximum 30 de zile de la incheierea contractului, conform legislatiei specifice protectiei consumatorului.

In cazul in care Strauss nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in momentul convenit cu consumatorul sau in termenul de maximum 30 de zile, consumatorul poate solicita lui Strauss sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul in care Strauss nu livreaza produsele in termenul suplimentar acordat, consumatorul are dreptul, dupa caz, la rezolutiunea sau rezilierea contractului. Daca plata pentru comanda a fost deja incasata, Strauss va restitui toate sumele platite de catre client (inclusiv costurile de livrare), folosind aceeasi modalitate de plata ca cea utilizata de client. In cazul consumatorilor, restituirea sumelor incasate se va efectua in termen de cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat catre Strauss decizia sa de terminare a contractului.

 

9. Livrarea produselor

Produsele comandate prin intermediul site-ului nostru pot ajunge la dumneavoastra folosind una dintre urmatoarele metode de livrare:

  • livrare prin intermediul curierului;

10. Service aparate

Aparatele prezentate si oferite spre comercializare pe acest site sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii/producatorii fiecarei marci. Responsabilitatea eventualelor defectiuni ale aparatelor si remedierea lor cade in sarcina importatorului/producatorului si societatilor autorizate de acesta care pot asigura service-ul.

 

11. Garantia produselor

Strauss va livra produse si aparate conforme comenzilor cumparatorului. De asemenea, Strauss va fi responsabil pentru orice neconformitate care ar putea exista la livrarea acestora, in conditiile prevazute de lege pentru garantia legala de conformitate.

Produsele vor corespunde descrierii existente pe site si vor fi adecvate pentru utilizarea lor specifica.

Strauss este obligat sa garanteze toate produsele vandute impotriva oricaror defecte ascunse care le pot face nepotrivite pentru utilizarea prevazuta sau care pot restrictiona aceasta utilizare in masura in care clientul nu le-ar fi cumparat nici pentru un pret redus daca ar fi cunoscut prezenta unor astfel de defecte.

In cazul in care clientul constata ca produsele sunt neconforme sau au defecte ascunse, clientul va transmite catre Strauss o sesizare utilizand "Formularul returnare produs” la urmatoarea adresa de contact: support@beanzcafe.ro pentru a notifica lipsa de conformitate si defectele ascunse ale produsului/elor.

Strauss va confirma primirea sesizarii transmise de catre client si ii va indica etapele de urmat in vederea solutionarii sesizarii formulate.Produsul(ele) neconform(e) trebuie returnat(e) in intregime si, in masura in care este posibil, cu o copie a facturii primite de client la achizitionarea produsului. Produsele cumparate prin intermediul acestui site de catre consumatori beneficiaza de garantia legala de conformitate a fiecarui tip de produs in parte, care este de 2 ani calculati de la data livrarii, daca nu este mentionat altfel.

Consumatorul va avea posibilitatea de a obtine fie repararea, fie inlocuirea, in termen de cel mult 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data la care consumatorul a notificat catre Strauss neconformitatea sau a livrat lui Strauss produsul care nu corespunde. Inlocuirea sau repararea se va face fara costuri pentru consumator.

Notiunea de „fara costuri” se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

Consumatorul poate solicita o reducere a pretului sau rezilierea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:

(i)                 Strauss nu a reparat si nici nu a inlocuit produsul/ele;

(ii)               Strauss nu a luat masurile reparatorii intr-o perioada rezonabila de timp;

(iii)             Strauss nu a luat masurile reparatorii in perioada de timp mentionata mai sus, fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.

Consumatorul poate solicita rezolutiunea contractului numai daca lipsa conformitatii este una semnificativa.

 

12. Politica de returnare a produselor si Dreptul de retragere

Exercitarea dreptului de retragere. Achizitionarea de produse prin intermediul unei comenzi plasate pe site determina incheierea unui contract intre Strauss si utilizator, in conditiile prevazute de acesti Termeni si conditii generale. In masura in care clientul este un consumator, acesta va beneficia de dreptul retragere din contractul la distanta. Astfel consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile directe legate de returnarea produselor, precum si costurile decurgand din diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile si functionarea produselor. Strauss poate prelungi acest termen pe perioade limitate, in functie promotiile in vigoare.

Pentru returnarea produsului consumatorul trebuie sa notifice in scris acest lucru la adresa de email support@beanzcafe.ro  accesand "Formularul returnare produs" disponibil aici –[ A se insera link activ] .

Societatea va comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a Formularului de returnare produs.

Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost expediate. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre cumparator: daca au  zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice sau alte deteriorari care ar determina imposibilitatea Strauss de a recomercializa produsul;

Strauss va acorda consumatorului o rambursare a sumelor platite, inclusiv a costurilor de livrare standard. Prin prezentii termeni, Societatea va informeaza ca potrivit legii nu este obligata sa ramburseze costurile suplimentare generate de alegerea unui alt tip de livrare decat livrarea standard, atunci cand este disponibil un alt tip de livrare decat cea standard.

Strauss are dreptul de restitui sumele platite diminuate astfel incat sa reflecte orice diminuare a valorii produselor in cazul in care aceasta a fost cauzata de orice alte cauze decat ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Cu exceptia cazului in care consumatorul a selectat in mod expres o alta metodă de rambursare a pretului, restituirea pentru produs/e a sumelor se va face utilizand aceeasi metoda de plata ca cea initial utilizata de catre consumator fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, cel mai tarziu la data receptionarii efective a produselor returnate sau la momentul primirii dovezii din partea consumatorului de expediere a produselor, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Societatea va informeaza faptul ca produsele desigilate dupa livrare, precum ambalajul unei capsule de cafea, nu vor mai putea fi returnate din motive sanitare sau de protectie a sanatatii.

12.1. Returnarea produselor neconforme

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Produsul poate fi inlocuit cu unul de o valoare mai mare, prin plata diferentei, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Strauss.

In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia. Costurile de transport pentru aceste situatii cad in sarcina Strauss.

Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite in cel mai scurt timp cu un produs functional cu conditia notificarii in scris a Strauss de catre client in termen de maximum 2 (doua) luni de la data la care a constatat-o, atat timp cat lipsa de conformitate a aparut in termen de cel mult 2 (doi) ani de la data livrarii.

 

13. Dispute si Conflicte

Site-ul www.beanzcafe.ro functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legislatiei romane. Orice conflict aparut intre Strauss si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale in acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Daca problema dumneavoastra nu poate fi rezolvata prin email sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu personal din managementul Strauss utilizand adresa de email support@beanzcafe.ro.  Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.beanzcafe.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Acceptarea acestor Termeni si Conditii, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.beanzcafe.ro.

 

14. Securitatea datelor personale

14.1. Datele personale necesare pentru plasarea si procesarea unei comenzi

Pentru a putea plasa o comanda prin intermediul site-ului, precum si a o procesa si livra ulterior este necesara prelucrarea de catre Strauss a unor date cu caracter personal. Toate datele personale marcate cu asterisc (*) si colectate sunt necesare in scopul livrarii si emiterii facturilor.

Datele personale vor fi prelucrate in conformitate cu Politica privind Protectia Datelor cu Caracter Personal/Nota de Informare pentru Utilizatorii Site-ului accesibila aici [link activ]. Pentru mai multe detalii legate de modul in care prelucrarea datelor dumneavoastra este realizata, precum si despre drepturile dumnevoastra, va rugam sa accesati linkul anterior mentionat.

  14.2. Utilizarea cookies

Acest site utilizeaza cookie-uri. Pentru a afla mai multe detalii referitoare la cookies utilizate pe site, scopul acestora, precum si modalitatea de dezactivare, va rugam sa accesati Politica de Cookies disponibila aici [A se insera link activ].

 

15. Independenta clauzelor si renuntarea la drepturi

In cazul în care una din dispozitiile acestor Termeni si conditii generale se considera a fi nula de catre orice instanta competenta, nulitatea unei astfel de prevederi nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale acestor Termeni si condiții, care raman in vigoare.

Nicio renuntare la una dintre prevederile acestor termeni nu va fi considerata ca fiind o renuntare permanenta la o astfel de prevedere sau orice alta prevedere.

 

16. Integralitatea Termenilor si conditiilor generale

Cu exceptia prevederilor din prezentul document, acesti Termeni si conditii reprezinta intregul acord dintre parti si inlocuiesc orice intelegere sau intelegere anterioar (scrisa sau orala), precum si versiunile anterioare ale Termenilor si conditiilor, publicate pe website. Nimic din aceasta clauză nu va limita sau exclude raspunderea fiecarei parti pentru frauda.

 

17. Modificarea Termenilor si conditiilor generale

Cand apreciaza ca este necesar, Strauss poate modifica acesti termeni, versiunea astfel modificata fiind facuta publica pe site. Astfel ca va rugam sa continuati sa recititi acesti termeni ori de cate ori veti accesa sau utiliza acest site. Utilizarea site-ului ca urmare a unei astfel de modificări va reprezenta acordul dumneavoastra de a respecta Termenii si conditiile generale in forma in care sunt in vigoare la data utilizarii de catre dumneavoastra a site-ului.

Strauss poate organiza concursuri si activitati promotionale prin intermediul site-ului, situatie in care vor fi facuti publici pe site termeni distincti, care sa reglementeze astfel de actiuni, ori de cat ori este necesar.