Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. - Mai multe detalii - Am inteles

 faq

Intrebari frecvente


Ai o intrebare? Consulta sectiunea cu intrebari frecvente, iar daca ceea ce cauti nu este acolo, contacteaza-ne si te ajutam cu drag – gasesti toate detaliile in pagina Contact.

Afla despre cafeaua noastra

Cum selectam cafeaua de la fermieri? Ce criterii exista?
Gama noastra de cafele de origine de la fermieri contine o selectie de cafele in editie limitata, gama la care dorim sa adaugam permanent noi origini.
Alegem doar cafelele care imbogatesc experienta cafelei prin calitatea, varietatea si originile lor.
Cautam caracterul distinctiv al cafelei. Fiecare este la fel de unica precum oamenii care le cultiva si oamenii care le savureaza. Fiecare este aleasa pentru gustul si caracterul aparte.
Impreuna, acestea alcatuiesc un portofoliu de gusturi disctincte de pe trei continente, de varietati diferite, crescute la altitudini diferite si procesate diferit.
De ce nu simt toate aromele descrise in cafeaua BeanZ?
Daca acum descoperi lumea cafelelor de specialitate, iti uram bun venit si te asiguram ca e firesc ca la inceput sa fie mai dificil sa identifici toate aromele si notele. Cafeaua este similara cu vinul bun. E nevoie de timp si experienta pentru a-ti dezvolta gustul pentru cafea.
Un sfat ar fi sa incepi usor si sa te intrebi ce gust si ce miros simti. De exemplu, cafeaua poate fi intensa si bogata (precum ciocolata si caramelul), usoara si racoritoare (precum citricele) sau picanta (precum nucsoara sau piperul). Intreaba-te care dintre aceste gusturi este dominant. Apoi poti sa continui sa identifici aromele mai subtile. Pentru a le gusta deplin, iti recomandam sa servesti cafeaua simpla, neagra. Daca adaugi mult lapte si zahar iti va fi mai greu sa deosebesti aromele si notele din boabe.
Daca tot iti este greu sa diferentiezi notele si aromele, poti chema prietenii iubitori de cafea la tine la o degustare si sa va ajutati reciproc sa descoperiti mai multe despre lumea minunata a specialitatilor de cafea.
Daca intelegi toate componentele care formeaza gustul si aroma, vei avea o experienta mai placuta cu fiecare ceasca de cafea. Cu cat incerci mai multe tipuri, cu atat te vei perfectiona la identificat particularitati. Nu te opri din explorat si incearca mereu o cafea noua!
Mai presus de orice, nu uita ca scopul suprem este sa te relaxezi si sa te bucuri de cafeaua ta. Nu-ti bate capul prea mult cu notele si aromele. Doar sa gasesti cafelele pe care iubesti sa le savurezi si sa le imparti!
Ce este un blend?
Blendul reprezinta o reteta prin care, folosind expertiza si maiestria echipei noastre internationale de R&D, combinam mai multe tipuri de cafele. Tipurile de cafele pot diferi prin: origine (tara cultivatoare), modul de procesare al cafelei, caracteristici senzoriale (gust, aroma). Rezultatul este blendul, un gust complex, echilibrat, in care vei regasi tot ce este mai bun din tipurile de cafele utilizate in reteta.
Ce inseamna Decaff?
Decofeinizarea este procesul de eliminare a cofeinei din boabele de cafea. Cofeina din cafeaua decofeinizata BeanZ este inlaturata cu dioxid de carbon, un proces 100% natura
Ce e Robusta/ Arabica?
Arabica este o specie a arborelui de cafea din care se obtine o bautura mai fina si mai aromata in timp ce Robusta este o varietate a speciei Canephora ce contine aproximativ dublu continut de cofeina comparativ cu Arabica

Aparate

Cum pun in functiune aparatul BeanZ prima data?
1. Scoate din cutie aparatul, rezervorul de apa, tavita si gratarul de scurgere, precum si recipientul pentru capsule.
2. Indeparteaza folia protectoare de pe gratarul de scurgere, aseaza-l peste recipientul de scurgere si monteaza-le, impreuna cu recipientul pentru capsule in tavita de scurgere. Gliseaza acest ansamblu in partea frontala a aparatului.
3. Umple rezervorul de apa pana la marcaj cu apa de la robinet si ataseaza rezervorul la aparat.
4. Conecteaza stecherul la priza si porneste aparatul.
5. Aparatul se va incalzi si toate cele trei butoane de preparare vor clipi verde. Imediat ce becul cel mai de jos lumineaza albastru, aparatul este gata de clatire. Pozitioneaza un vas incapator sub duza si apasa butonul Clatire. Procesul de clatire va demara. Dupa finalizare, toate cele trei butoane se vor aprinde verde.
6. Goleste vasul cu apa evacuata si repeta procesul de clatire de inca trei ori. Dupa aceea, aparatul tau este 100% pregatit pentru a prepara cafea.
Cum pot sa modific cantitatea de umplere a canii?
Aparatul cu capsule este reglat din fabrica sa prepare o anumita cantitate de batura pentru cesti mici si cesti mari. Totusi poti schimba aceasta valoare in felul urmator: apasa butonul dorit pentru cel putin 3 secunde si mentine-l apasat pana cand ajungi la cantitatea de umplere preferata.
Valoare maxima pentru ceasca mica: 100 ml
Valoare maxima pentru ceasca mare: 200 ml
Noua setare pentru cantitatea de umplere se salveaza si ramane memorata chiar si dupa ce opresti aparatul.
Este necesar sa curat aparatul periodic?
Iti recomandam sa cureti aparatul periodic, mai ales daca il folosesti in mod frecvent, pentru a te asigura ca baturile pe care le prepari isi vor pastra calitatea consistenta.
Ce pot sa folosesc pentru a curata aparatul BeanZ?
Iti recomandam sa folosesti o data pe luna solutia anti-calcar produsa de K-fee®. Intervalul de curatare depinde foarte mult de duritatea apei pe care o folosesti. Te rugam sa nu folosesti niciodata otet sau solutii cu otet pentru indepartarea depunerilor de piatra, deoarece poti afecta tuburile si garniturile aparatului.
Trebuie sa curat aparatul de depuneri de piatra chiar si daca folosesc un filtru de apa?
Nu este nevoie sa faci aceasta operatiune daca schimbi filtrele de apa periodic. Totusi, in functie de calitatea apei, se pot forma depuneri de minerale. De aceea, iti recomandam sa folosesti solutia anti-calcar K-fee macar o data pe an.
Pot sa curat partile detasabile in masina de splalat vase?
Nu putem sa-ti recomandam acest lucru, deoarece apa fierbinte poate produce deformari si decolorari ale componentelor.
Cum se curata carcasa aparatului, rezervorul de apa, sistemul de scurgere
Poti sa stergi carcasa cu o laveta umeda cand este necesar. Rezervorul de apa si tavita de scurgere sunt detasabile si se pot curata usor sub jetul de apa. Nu introduce degetele in canalul capsulei deoarece te poti rani!
Cum se introduce corect filtrul de apa in rezervorul de apa?
Filtrul de apa se aseaza pur si simplu, fara un mecanism de blocare. Trebuie doar sa-l introduci prin glisare si sa-l aranjezi la nivel cu marcajul si va functiona corespunzator.
De ce bauturile sunt preparate uneori cu intarziere?
Daca apare o intarziere, inseamna ca aparatul tau trebuie sa ajunga din nou la temperatura necesara de functionare. Acest lucru se intampla cand pregatesti mai multe cafele una dupa cealalta.
De ce nu curge cafea din aparat, chiar daca am apasat un buton de selectie?
Acest lucru se poate intampla daca rezervorul de apa s-a golit complet cand ai pregatit ultima bautura. Aparatul a aspirat aer impreuna cu apa si acest aer trebuie evacuat, fara a mai folosi o capsula. Pentru a remedia problema, umple rezervorul cu apa si apasa orice buton de selectie de cateva ori la rand. Atentie, nu trebuie sa introduci nicio capsula! Dupa cateva cicluri de evacuare, masina se va alimenta corespunzator cu apa si o poti folosi din nou cu capsule pentru a pregati bauturi.
De ce raman resturi de cafea in ceasca cand pregatesc o bautura?
in cazuri rare, fragmente de cafea macinata pot ajunge din capsula in ceasca. Daca se intampla acest lucru, procedeaza asa: 1.Ridica maneta si indeparteaza capsula defecta
2.Coboara maneta, fara capsula in compartiment
3.Apasa butonul de clatire.
Daca problema apare frecvent, contacteaza Serviciul de Relatii cu Clientii.
Se preling picaturi din aparat
Dupa fiecare ciclu de fierbere se pot forma cateva picaturi din lichidul rezidual din capsule. Acestea vor fi colectate in tavita de scurgere, dar daca doresti sa nu se mai formeze deloc, indeparteaza capsula imediat dupa folosire.
Aparatul suna altfel dupa schimbarea filtrului de apa
Cand schimbi filtrul, este necesar sa clatesti aparatul de mai multe ori. Ex. Apasa de mai multe ori butonul de clatire pentru a efectua mai multe cicluri de clatire, pana cand apa iese curata din duza. Ai grija sa nu fie o capsula in aparat! Cand schimbi filtrul, este posibil ca zgomotul produs sa fie diferit la primele clatiri, dar va reveni curand la normal.
Se aduna lichid in tavita inferioara?
Recipientul pentru capsule este conectat cu tavita inferioara de scurgere. Aici se va acumula lichidul rezidual din capsulele folosite. Te rugam sa golesti tavita frecvent.
De ce se scurge uneori lichid sub aparat?
Cel mai probabil pentru ca maneta nu este coborata complet atunci cand aparatul este folosit, inclusiv in procesul de clatire. Daca problema apare cand maneta pare coborata, te rugam sa apesi incet, dar ferm, pentru a te asigura ca a fost inchisa complet.
Aparatul se opreste singur?
Aparatul se opreste automat, daca nu este folosit timp de 5 minute, pentru a economisi energie. Aparatul foloseste energie tot timpul cat este conectat la priza, chiar daca nu pregateste o bautura (< 0.5 W).
Cat este perioada de garantie?
Perioada standard de garantie este de 2 ani. Poti sa extinzi aceasta perioada cumparand o garantie extinsa.
Cum extind perioada de garantie?
Dupa ce achizitionezi aparatul tau de cafea BeanZ, intra pe www.beanzcafe.ro, inregistreaza aparatul utilizand codul unic format din 18 caractere si cumpara oferta noastra de garantie extinsa +1 an.
De unde pot sa achizitionez un set de produse de curatat?
Gasesti solutiile de curatat si anti-calcar in pagina noastra cu Accesorii.
Cum imi inregistrez aparatul?
iti poti inregistra aparatul in timp ce iti faci contul pe site-ul BeanZ. in cazul in care ai deja un cont creat, in sectiunea “profilul meu ⇒ aparatul de cafea” iti poti inregistra aparatul utilizand codul format din 18 caractere ce poate fi gasit pe laterala cutiei. Vei primi nenumarate beneficii inregistrand aparatul pe site-ul BeanZ: toate informatiile intr-un singur loc, sfaturi notiifcari despre cum sa iti mentii aparatul in parametri normali pentru o lunga perioada de timp si oferte personalizate.

Wave

De ce intarzie procesul de preparare a bauturii?
Aparatul regleaza temperatura pentru bautura solicitata.
Recipientul pentru capsule este plin si blocat?
incearca sa indepartezi recipientul pentru capsule folosite, miscandu-l incet in fata si in spate.
Bautura mea nu este suficient de calda, ce pot face?
incalzeste ceasca inainte. Daca este necesar, indeparteaza depunerile de piatra de pe aparat – vezi capitolul „indepartarea depunerilor de piatra”.
De ce se aprinde butonul Clatire atunci cand pornesc aparatul?
Butonul clatire se aprinde atunci cand aparatul este repornit dupa o perioada lunga de inactivitate (aprox. 30 minute). Apasa butonul Clatire pentru a clati aparatul. Aparatul va fi pregatit pentru a prepara bauturi.
Ce fac cand clipesc rapid butoanele „ceasca mica” si „ceasca mare”?
Opreste aparatul si scoate stecherul din priza. Daca problema persista, contacteaza centrul de service.
De ce nu se distribuie bautura in mod adecvat?
Apasa complet maneta in jos. Daca este cazul, curata aparatul, inclusiv de depunerile de calcar.
Daca rezervorul de apa se goleste in timp ce se prepara bauturi, iar pompa ramane fara apa:
• Apasa orice buton pentru a opri procesul de preparare.
• Ridica maneta pentru a scoate capsula folosita si inchide-o din nou.
• Apoi, umple rezervorul de apa si pune-l la loc in aparat.
• Clateste aparatul pana cand iese apa din duza.
• Prepara o bautura cu o capsula noua.

Twins

Butonul pentru clatire palpaie roşu, iar butonul pentru lapte palpaie alb?
Aparatul poate fi supraincalzit. Opreste aparatul, scoate ştecherul din priza şi lasa aparatul sa se raceasca. Dupa aceea, reintrodu ştecherul in priza şi porneste aparatul.
Butonul de clatire lumineaza roşu in timpul prepararii bauturii?
Este timpul sa cureti aparatul de depunerile de calcar. Citeste instrucţiunile pentru aceasta acţiune de la pag. 25/26
Bautura nu este preparata corect?
Asigura-te ca maneta este coborata complet. Daca, in ciuda acestui lucru, eroarea apare din nou, va trebui sa cureti aparatul (vezi instrucţiunile de la pag. 21/22: Curaţarea folosind o capsula de curaţare sau pag. 23/24: Curaţarea folosind un lichid de curaţare) şi indeparteaza depunerile de piatra de pe acesta (vezi instrucţiunile de la pag. 25/26).Daca se termina apa in timpul prepararii bauturii: opreste prepararea bauturii apasand orice buton. Ridica si coboara maneta pentru a elimina capsula, indeparteaza rezervorul de apa, reumple-l cu apa proaspata şi reintrodu-l in aparat. Aşeaza un recipient de colectare sub duza şi clateste aparatul pana cand iese apa din duza pentru bauturi.
Prepararea bauturii intarzie?
Aparatul se incalzeşte. Asteapta putin.
Cantitatea de lichid in timpul prepararii bauturii este insuficienta?
Sistemul ar putea avea depuneri de calcar. indeparteaza depunerile de piatra de pe aparat, conform instrucţiunilor de la pag. 25/26. Daca problema persista, consulta instrucţiunile de capacitate de umplere a canii pe care ai programat-o. Daca este nevoie, reseteaza aparatul la setarile din fabrica (vezi instrucţiunile de la pag. 28) iar apoi reprogrameaza capacitatea de umplere a canii solicitata individual (vezi instrucţiunile de la pag. 17).
Bautura nu este suficient de calda?
Elementul de incalzire ar putea fi acoperit de calcar. indeparteaza depunerile de piatra de pe aparat, conform instrucţiunilor de la pag. 25/26. Daca problema persista, contacteaza centrul nostru de service.
Trebuie sa indepartezi depunerile de piatra, chiar daca folosesti un filtru de apa?
Utilizarea unui filtru de apa creşte considerabil intervalurile intre curaţari, dar nu le inlocuieşte complet. Aparatul trebuie sa fie curaţat de depuneri de piatra in mod regulat, deoarece pot aparea depuneri minerale, in funcţie de nivelul de duritate al apei din regiune şi de locul instalarii. Aparatul trebuie sa fie curaţat de depuneri de piatra atunci cand butonul de clatire lumineaza roşu. Daca folosesti un filtru de apa, iti recomandam sa cureti aparatul de depuneri de piatra anual, folosind o soluţie lichida aprobata de BeanZ. Curaţarea poate fi necesara mai frecvent, in funcţie de duritatea apei din zona ta.
Ce se poate face daca maneta nu se inchide complet dupa introducerea unei capsule?
in primul rand, sa te asiguri ca nu mai sunt capsule folosite in camera de fierbere şi ca recipientul pentru capsule folosite nu s-a umplut in exces. Apoi sa te asiguri ca noua capsula pe care ai introdus-o se afla in poziţia corecta.
Ce se poate face daca recipientul pentru capsule s-a umplut in exces şi s-a blocat?
incearca sa indepartezi recipientul pentru colectarea capsulelor zgalţaindu-l uşor.
Care este scopul opririi automate?
Daca nu este folosit, aparatul se opreşte automat – fie dupa 5 minute (setarea din fabrica), fie dupa o perioada de timp pe care ai programat-o dinainte, folosind funcţia „Oprire automata (vezi instrucţiunile de la pag.19). Acest lucru inseamna ca aparatul tau pentru capsule BeanZ foloseşte mult mai puţina energie: aparatul consuma mult mai puţin curent electric (mai puţin de 0.5 W) decat in modul de funcţionare. in perioade de absenţa sau la sfarşitul zilei de preparare, itii recomandam sa scoti aparatul din priza (priza de 240 V).
Aparatul se opreste singur?
Aparatul se opreste automat, daca nu este folosit timp de 5 minute, pentru a economisi energie. Aparatul foloseste energie tot timpul cat este conectat la priza, chiar daca nu pregateste o bautura (< 0.5 W).

Lattensia

Butonul de clatire palpaie rosu?
Este posibil ca butonul rotativ sa fie in pozitia gresita. Asigura-te ca este in pozitia “Preparare bauturi” atunci cand pornesti aparatul.
Butonul de clatire si un alt buton palpaie rapid?
Opreste aparatul, deconecteaza-l de la priza si lasa-l sa se raceasca. Apoi conecteaza-l din nou la priza si reporneste-l. Daca eroarea persista, contacteaza centrul de depanare.
Butonul de clatire palpaie rosu in timp ce se prepara o bautura?
Este timpul sa cureti aparatul de depunerile de calcar. Vezi produse recomandate in sectiunea Accesorii.
Bautura nu este preparata corect?
Apasa complet maneta in jos. Daca este cazul, curata aparatul, inclusiv de depunerile de calcar. Daca rezervorul de apa s-a golit in timpul prepararii bauturii, ridica si coboara maneta, pentru a elimina capsula. Umple rezervorul cu apa si clateste sistemul pana cand iese apa din duza.
Prepararea bauturilor intarzie?
Aparatul se reincalzeste.
Recipientul pentru capsule folosite s-a umplut in exces si s-a blocat?
incearca sa deblochezi recipientul pentru capsule folosite, zgaltaindu-l incet.
Dupa introducerea unei capsule, maneta nu poate fi inchisa complet?
Verifica sa nu existe capsule folosite in camera de preparare, sa nu fie plin recipientul pentru capsule folosite si capsula nou introdusa sa fie in pozitia corecta.
Bautura nu este suficient de calda?
Este timpul sa cureti aparatul de depunerile de calcar. Vezi produse recomandate in sectiunea Accesorii.
Unitatea pentru spumarea laptelui nu functioneaza?
Spuma de lapte nu poate fi distribuita in timp ce este preparata o bautura. Daca este necesar, curata temeinic unitatea de spumare a laptelui.
Spuma de lapte nu este satisfacatoare?
Calitatea spumei poate depinde de tipul de lapte si temperatura acestuia. De asemenea, rezidurile lichidului de curatare pot avea un efect negativ asupra calitatii spumei. Clateste bine unitatea de spumare a laptelui cu apa.
Unitatea de spumare a laptelui se opreste brusc si butonul de clatire palpaie rosu?
Spumarea laptelui nu poate dura mai mult de 90 sec. Dupa aceea, asigura-te ca ai intors butonul rotativ inapoi la pozitia de preparareaa bauturii.
Trebuie sa curat depunerile de calcar de pe aparat chiar daca folosesc un filtru de apa?
Aparatul trebuie sa fie detartrat in mod regulat. Cu toate acestea, filtrul de apa extinde semnificativ perioada pana la urmatoarea detartrare a aparatului. Depunerile de calcar se formeaza in functie de calitatea apei si de locatia aparatului. Noi iti recomandam un proces anual de curatare/clatire folosind un detartrant K-fee.
Ce este modul Eco?
Aparatul revine la modul Eco atunci cand nu este folosit in perioada prestabilita. Aparatul foloseste mult mai putina energie in modul Eco (mai putin de 0,5 W) decat atunci cand este pregatit de utilizare.
Cum se face resetarea aparatului la setarile din fabrica?
Opreste aparatul si scoate stecherul din priza. Asteapta cel putin 30 sec. Apasa in acelasi timp butoanele de Pornire/Oprire si de clatire si reintrodu stecherul in priza. Elibereaza ambele butoane. Toate butoanele luminate vor palpai o data, drept confirmare.

Abonament

Ce reprezinta abonamentul?
Abonamentul BeanZ pe care l-am creat te asigura ca nu vei ramane fara cafea acasa sau la birou, simplu fara batai de cap, in functie de consumul pe care tu il estimezi. Daca îti place cafeaua si, sa fim sinceri, cui nu-i place, atunci are sens sa-ti faci un abonament la BeanZ. Primesti o reducere de pana la 10%, în functie de tipul de cafea selectata, plus beneficii exclusive pentru membri.
Dupa ce ai ales abonamentul care ti se potriveste in functie de cat de multa cafea doresti sa bei, mai ramane doar sa alegi unul dintre sortimentele noastre pline de savoare. Apoi te relaxezi si in 24 de ore, cafeaua aleasa iti va fi livrata la usa.
Daca vrei sa afli mai multe intra pe pagina aceasta https://www.beanzcafe.ro/monthly-plans/. sau ne poti contacta folosind oricare dintre modalitatile de la pagina contact
Cum ma pot inscrie pentru un abonament lunar?
Este foarte simplu! In functie de cata cafea bei poti sa alegi unul dintre cele 3 abonamente: Solo 32, Duo 48 sau Tribe 64+. Poti verifica ce beneficii ai pentru fiecare abonament aici: www.beanzcafe.ro sau poti sa ne contactezi folosind oricare dintre modalitatile de la pagina contact.
Cand imi primesc livrarea?
Comenzile primite pana in ora 14:00 vor fi livrate in aceeasi zi lucratoare. Asta inseamna ca le vei primi chiar a 2-a zi. In functie de adresa de destinatie este posibil ca partenerul nostru, DPD, sa aiba nevoie de inca o zi pentru livrare.
De cate feluri poate fi abonamentul ?
Poti alege dintre trei abonamente: Solo 32, Duo 48 sau Tribe 64+ . Dupa ce ai ales abonamentul care ti se potriveste in functie de cat de multa cafea doresti sa bei, mai ramane doar sa alegi unul dintre sortimentele noastre pline de savoare. Apoi te relaxezi si in 24 de ore, cafeaua aleasa iti va fi livrata la usa.
Nu esti sigur pe care sa-l alegi? Consulta aici avantajele tuturor abonamentelor: www.beanzcafe.ro
Ai intrebari? Foloseste oricare dintre modalitatile de contact
Este avantajos abonamentul ?
Este cel mai avantajos mod de a te bucura de cafeaua Beanz! Livrata la usa ta cu un click, discount de pana la 10%, beneficii exclusive si oricand poti sa modifici abonamentul din sectiunea contul meu
Cum se poate renunta la abonament?
Speram sa nu te fi dezamagit! Pentru a-ti anula abonamentul intra in sectiunea contul meu – abonamente, si apasa pe butonul de anulare. Daca plata pentru urmatoarea livrare a fost facuta, ne vom ocupa sa iti transferam inapoi suma de bani. Ar putea dura cateva zile asa ca te rugam sa nu-ti faci griji! Bineinteles ca ne poti contacta folosind oricare dintre modalitatile de la pagina contact.
Pot modifica tipul capsulelor din abonament?
Da si te incurajam sa descoperi cat mai multe dintre cafelele noastre! Poti schimba numarul de pachete pe care vrei sa le primesti lunar, tipul lor, ziua in care sa le primesti! Deci ai totul sub control din sectiunea contul meu.
Care sunt beneficiile abonamentelor BeanZ?
Economisesti pana la 10% la cafea si aceasta iti este livarata la usa. In plus, primesti si un voucher cand te abonezi. Mai mult, fiecare abonament in parte are si beneficii exclusive:
  • Solo 32
  • Duo 48
  • Tribe 64+
Cum se poate face plata abomentului ?
Plata abonamentului se va face automat ………

Comenzi

De unde pot cumpara produsele Beanz? (masini, accesorii)
Produsele BeanZ pot fi achizitionate direct de pe site-ul www.beanzcafe.ro sau telefonic apeland colegii nostri de la suport.
Cum pot plati?
Metodele de plata acceptate sunt urmatoarele:
• Card debit
• Card credit (incluzand aici si cardurile de cumparaturi)
• Plata Ramburs
Cum pot comanda produsele Beanz?
Produsele BeanZ pot fi comandate online de pe site www.beanzcafe.ro sau telefonic apeland serviciul de suport. Plasarea unei comenzi pe www.BeanZCafe.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Ai nenumarate beneficii la inregistrarea ca membru pe site-ul nostru: comanzi rapid, ai acces la documentatia aparatelor din cont, poti scrie recenzii la produsele comandate si multe altele.
Daca te-ai hotarat pentru un produs, selecteaza cantitatea si apasa butonul “Adauga in Cos”.
De asemenea, poti adauga produse in wishlist apasand butonul “Adauga in BeanZlist”. Pentru a vizualiza produsele din cosul de cumparaturi, apasa butonul “Cosul meu”.
In cazul in care doresti sa modifici cantitatea produselor adaugate in Cos, poti face acest lucru introducand cantitatea corecta. Daca iti doresti sa elimini produse din cos foloseste butonul “Sterge din cos”. Pentru a finaliza comanda apasa butonul “Trimite comanda”. In pagina de finalizare a comenzii trebuie sa completezi informatiile de facturare, modalitatea de plata, de livrare si alte detalii ale comenzii tale. Apoi apasa butonul “Finalizeaza Comanda”.
De unde pot ridica produsele Beanz?
Produsele comandate vor fi livrate de catre partenerii nostri, DPD, la adresa specificata de tine.
Cand va fi trimisa comanda mea?
In cazul in care comanzi pana in ora 14:00, vei avea produsele in maxim 2 zile lucratoare. Creaza-ti cont pe site-ul nostru ca sa poti verifica oricand statusul comenzii tale sau contacteaza-ne pe telefon, email, sau orice iti este convenabil.
Cat de sigure sunt aceste modalitati de plata?
Platile cu cardul bancar pe site-ul nostru se realizeaza securizat folosind serviciul 3D Secure. Prin 3D Secure se garanteaza faptul ca nicio informatie legate de cardul tau nu este transferata sau stocata pe alte sisteme decat cele ale Visa si MasterCard. In plus, 3D Secture este un sistem de autentificare a identificatii posesorilor de carduri in mediul electronic.
Vreau factura
Orice comanda plasata pe platforma www.BeanZcafe.ro este in mod obligatoriu facturata in conformitate cu prevederile legale. In pagina de finalizare a comenzii puteti selecta emiterea facturii pe persoana juridica.
Am un voucher. Cum il pot folosi?
Felicitari! Poti folosi voucher-ul pentru a comanda produse de pe site-ul nostru, www.beanzcafe.ro
Il pot trimite cadou?
Sigur! Poti sa-l faci cadou oricarui prieten care iubeste cafeaua.
Cat este valabil? Cum aflu?
Valabilitatea voucherelor difera in functie de campania in cadrul careia a fost acordata. Pentru a afla mai multe detalii privind valabilitatea voucherelor va recomandam sa consultati regulamentul campaniei in cadrul careia a fost emis sau contactati-ne pe oricare dintre modalitatile de pe pagina https://www.beanzcafe.ro/contact .
Pot anula o comanda ce este platita cu un card cadou?
Sigur! O poti anula iar noi iti vom emite un nou voucher. Daca intampini dificultati contacteaza-ne folosind orice canal iti este mai la indemana: https://www.beanzcafe.ro/contact
Ce este pachetul de Bun Venit?
Pachetul este modul nostru de a-ți spune “Salut, hai să ne cunoaștem!” Pentru fiecare aparat cumpărat vei primi un pachet cu toată gama noastră de cafele și un pahar special de savurat cafeaua în mișcare, oriunde te-ai duce! *La aparatele Wave vandute in promoții speciale nu se acorda welcome kit-ul.

Suport

Cum imi pot schimba adresa de livrare si cea de facturare?
Adresele de livrare si de facturare pot fi schimbate din contul de client si vor afecta doar comenzile viitoare. Pentru orice comanda plasata insa nereceptionata adresa de livrare nu mai poate fi schimbata in cazul in care coletul a fost deja expediat. In mod exceptional daca primirea coletului nu este posibila la adresa de livrare indicata initial in vederea solutionarii cat mai eficiente exista posibilitatea discutarii acestui aspect cu reprezentantii firmei de curierat in vederea stabilirii unei noi adrese de livrare cu mentiunea ca in functie de zona acesteia termenul de livrare se poate prelungi.
Am uitat parola. Cum o resetez?
Resetarea parolei se poate face folosind functia “am uitat parola” disponibilain fereastra de logare. Parola nou generata va fi trimisa pe adresa de e-mail introdusa ca fiind eligibila pentru contact in datele contului tau.
Cum ma pot loga in contul meu?
Logarea in contul de utilizator se poate face fie cu adresa de e-mail aferenta contului respectiv, insotita de parola, fie folosind contul de Facebook asociat contului BeanZ.
Ce e 3D Secure?
3D Secure este un sistem antifrauda dezvoltat de Visa și MasterCard. Folosirea acestui sistem permite cresterea securitatii tranzactiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plata online. In caz de pierdere sau furt, cardul inregistrat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terte persoane pentru cumparaturi online.
Sunt datele mele sigure/confidentiale?
Datele tale sunt in deplina siguranta, acestea fiind preluate si procesate in deplin acord cu prevederile legii 677/2001. Strauss Romania SRL este inregistrat ca Operator de Date cu Caracter Personal cu numarul 3255. Pentru informatii privind modul in care sunt procesate datele cu caracter personal puteti accesa sectiunea https://www.beanzcafe.ro/terms-conditions capitolul Securitatea datelor personale.
Cum ma dezabonez de la newsletter?
Dezabonarea de la newsletter se poate face fie din contul tau de client, fie folosind functia dezabonare/unsubscribe regasita in corpul unuia dintre e-mailurile primite.